kuro

Kroppkakor, systemkamera

Ska nog snart hoppa in i dushen och görra mig klar till  vi ska åka till mina kusiner...
Min mamma gjorde kroppkakorna till idag men idag när hon stekte dom så blev dom typ platta det var jätte kul när hon vände på dom så blev dom platta men dom är säkert goda ändå :P XD




Vi ska först äta jul mat mmmmmmmmm osv
Sen måste man ju kolla på kalle anka men jag ska träna japanska i sället Wmohahahahahaha osv
Men sen vid kl 4 så kommer tomten yay vill ha min systemkamera...
Min mamma säger att jag inte vet jag ska få men hon har själv sagt att jag ska få en systemkamera eftersom jag har sparat till en så betalar dom bara lite och jag betalar resten :)
XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!