kuro

Sov morgon och turné i frisbee i helgen

Imån så har jag sov morgon för första gången denna termin och bara för att våran lärare är sjuk Wmohahaha Det är bara 2 timmar mer som jag kommer få sova...
Men min bror har ledigt imån och hade idag bara för att han inte har någon practik WMOHAHAHAHA :) :P XD

Och på lördag så måste jag gå upp vid kl 4:00 bara för att vi ska till örebro och spela turné i Frisbee, det är så jobbigt men då kan man få hoppas att man vinner någon match hoppas att vi kommer etta eller två helst men det gör inget att komma tre men det är aldrig lika kul
Så önska mig och mitt lag lycka til!! är ni snälla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!