kuro

Boring!!

Idag var min klass och jag på Barometern i Kalmar och det var tråkigt förutom att vi fick ficka det var bullar och festis. Vi fick göra vår egen tidning på en dator som handlande om ett rån i en spelbutik ( det har inte hänt på redigt) vi fick välja bild och skriva en rubrik och en liten text som sammanfattar texten. Vi fick bara göra framsidan på en tidning. På resan dit så somnade jag och då satt Ebbzz och gjorde grimaser bredvid mig. Lojzan, Todd och Ebbzz tyckte det var kul för att jag såg så arg ut och aldrig ändrade fejs medan jag sov så dom hade kul på vägen dit i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!