kuro

Vandringen på 1,3 mil :(

Idag efter vandringen så satt alla tjej på toaletten ( förutom Clara för hon är i Italien). Vi gick 1,3 mil sammanlagt. Det var jobbigt:( Jag gick med Lina och Jennifer (ibland) från femman. Lina haden en vandrings pinne och den var lång mycket längre än henne så det såg lite konstigt ut. Vi hade 3 ficka pauser på andra pausen hittade jag också en vandrings pinne jag gick med den ända till skolan sen. På bilden ser ni Todd (Hannele), Louise (Lojzan) , Ebbzz (Ebba) Linnéa var också på toalleten men hon ville inte vara med på bild. Man kanske inte ser på bilden men Todd (som sitter i hörnet) hon har dreds (vet inte hur man staver det) och det är skit snyggt men det är inte rediga tror jag i alla fall hon har typ flätat in dom i sitt riktiga hår. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!