kuro

Lockalen med Marcus och Jesper :)

Igår slapp ja gatt spela Frisbee det kom bara tre  personer så vi struntade i att träna...
Men jag och min bror gick till hans bands lockal... Efter 10-20 min kom  Marcus dit också så jag satt och lyssnade på när dom spelade men det var bara trummor och gitarr ingen sångare eller basist men det lät lika bra ändå :)
Eftersom jag spelar trummor så ville min pappa att jag skulle prova spela vid min brors trummor men jag är ju så blyg att jag inte äns vågar spela för min egna bror...
Jag spelar bara när jag är ensam, jag har bara vågat spela för min bror två gånger, vilken mes jag är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!