kuro

Den bästa dagen i mitt liv... än så länge :) Mitt 400 hundrade inlägg

Ser ni så liten Sabina ser ut att va XD Fick 5 Poäng Sabina fick 4 Poäng Maja fick 3 Poäng :) Först va vi i mönsterås i 2timmar kanske, Sen så åkte vi till blomstermåla... Det blev som ett stort äventy i B-måla vi letade efter en persons hus sen ringde Sabina honom och sa att vi var nära hans hus, så stod han med sin cykel och väntade på sin kompis på andra sidan vägen lite längre bort från oss... Fattade att det var han när han vände sig om medans han pratade med Sabina XD
Men han typ dissade oss så då gick vi tillbaka eller vi han bara till krungårdskolan sen rinde vi honom och bad han komma ditt men det blev typ pinsam tysnad alla gånger vi träffade han och hans vänn... :P
Efter ett tag gick vi till folkets hus för att bli hemmtade av Majas mamma :) När vi kom hem till Maja så började vi spela på alla instrument och sen åt vi... Om sen gjorde vi vårt eget spel typ!... XD jag vann med 5 Poänge :a kom Sabina med 4 Poäng och 3:a kom Maja med 3 Poäng och sist kom Hugo med 0 Poäng :)

Den bästa dag in mitt liv typ än i alla fall... :) <3
Och föresten så är dettan mitt 400 hundrade inlägg... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!