kuro

Frisbee turné :)

Kom nyss hem från örebro Frisbee turné det var kul vi kom på plats 8 av 10 st lag tycker att det är ganska bra ändå vi var ett open lag och det är första gången vi spelar till sammans på en turné för att helften av laget är U15 som jag jag blir ju inte open förens om 3 år det är ganska surt.
Jag är så jävla stolt för denna helgen jag slängde mig tre gånger Wmohahaha
Den roligaste matchen som jag tyckte var att spela mot Halmstad nummer 7 var as snäll det var alla i det laget :)
Tråkigt jag blev typ sjuk idag men jag spelade ändå och jag gav allt, är så jävla slut nu...
Jobbigt att det är skola imån också och jag går, och jag har en sån tränings värk men det är bara att bita ihop och gå :)
Efter det näst sista matchen så gjorde min bror mål jag gjorde också mål, han hoppade in i väggen och skrapade upp lite och fick en så jävla svulen fot, starkas han :/
Har inga bilder från helgen tyvärr, hade ingen tid att ta något kort...
Men nu är jag i alla fall hemma...
Sov typ hela vägen till örebro och hela vägen hem från örebro det tog fyra timmar att åka med taxi.
Vi åt på Max som jag knapt tycker om med det är väl okej att äta där.
Vi åt frukost i Taxin på vägen upp till örebro har kvar kakor men det är Jeppes som är kvar nu för jag åt upp helften om han vill ha dom anars tar jag dom, han var osäker om han ville ha kakorna eller inte han hade aldrig ätigt sånna kakor så låter han tänka på det tills i mån
Men Godnatt bloggläsare ha en trevlig natt XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!