kuro

Emma

 Idag så ska jag vara med Emma så  jag ska nog gå och lägga mig så att jag är på pigg tills imån, så at jag inte sommnar på marknaden eller hos henne XD Och jag är ledsen att jag inte har bloggat så mycket på senaste tiden för jag har bloggat på en annan blogg som heter http://emolovekills.devote.se/ klicka gärna in på den så gör ni en människa glad :) Igår så gjorde jag inte så mycket jag planerade vad jag skulle skriva på min spanska uppsatts och sen så sat jag väl vid tv den mästa tiden av dagen igår.Godnatt alla nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite av en bok om jag hittar den. Bilderna är tagna för ett tag sedan med mina vänner Emmy och Sara kl 21:00 ha en trevlig dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!