kuro

Boxat lite<3

 Nu har jag tränat på en boxningssäck i nästan en timme det är jobbigt ska ni veta. Nu försöker jag leta reda på ett par hantlar som vi ska ha någon stans i huset hmm undrar vart dom kan vara... Efter att jag har letat lite ska jag nog måla lite eller något, har ju inget bättre för mig eftersom jag kan ju inte gå ut och springa nu det är ju liksom väldigt mörkt. Om jag skulle springa den rundan jag har skulle jag ju slå igäll mig själv. För jag springer i skogen och på massa stenar <333 Ska nog också ta ett bad för det är ju gött och jag måste ändå duscha eftersom jag har ju tränat <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!