kuro

Chokladkalender <33

 Sitter hemma å tråkar och väntar på att min föräldrar ska komma hem om dom inte redan är hemma xD Jag hoppas på att när dom kommer hem ska vi åka och handla för jag vill köpa en chokladkalender med hello-kitty på eller med bilar vad tycker ni? hmm jag har besluts ångest bara för att det finns dom två chokladkalendrerna att välja på vill ha båda... :/ <33 Imån blir det skola tråkigt fast vi har typ nästan bara lugna klasser vi ha sv, sp, ma, hk och engleska alla är chill förutom matten för vi har det sisst på hela dagen klockan 14:30-15:30 det suger... <33 bilden är tagen av min kompis i blond som heter Sabina, den tog hon på mig, henne själv och en till av mina kompisar när vi va på väg hem från dansen<33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!