kuro

Fienden<3

 Nu har jag ätit färspannkaka hehe<33 Så nu blir det att plugga till läxförhöret som jag har imån i Engelska. Sen ska jag öva till två prov som jag har nästa vecka i spanska och hemkunskap som jag har skrivit tidigare. Men idag fick jag reda på att Spanska provet är uppdelat på tre dagar så vi har ett på tisdag ett på onsdag och ett på torsdag. Hemkunskap provet är också på torsdag så det blir som två prov på en dag. Sen tänkte våran So lärare lägga till ett yill prov men som tur så sa typ alla i min klass till honom att vi redan hade två prov nästa vecka. På min skola får man bara ha två prov per vecka det tycker jag är bra annars hade jag döt om man skulle få ha flera<33 Boken ni ser på bilden håller jag på att läsa så långt som jag har kommit på den så är den bra rekomenderar att läsa den<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!