kuro

Godmorgon <33

 Vaknade klockan åtta idag jobbigt eftersom jag har studiedag plus att min bror är hemma. Jag trodde att han skulle jobba idag men tydligen inte. Men aja han sover ganska långt in på dagen det nrukar han göra när han är ledig. Idag blir det väl att städa lite på rummet och son måste jag också göra rent två kuddar och två filtar xD jobbigt. Bara för att jag hade det på hö igår för vi skulle sova på en höskulle i skräckfilmen. BTW jag dör uppe på höskullen mödaren kväver mig xD Sen senare idag ska jag nog också ta lite bilder på lite allt möjligt. Bilden ovanför har jag tagit när jag hade tråkigt för kanske en- två veckor sedan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!