kuro

Tråkigt

 Nu är jag klar med allt jag skulle göra så jag är uttråkad som vanligt. Det fins inget att göra hemma hos mig allt är så tråkigt. Men jag kan ju alltid stöka till mitt rum och sen städa det xD eller så får jag lyssna på musik hela dagen sitta inlåst på mitt rum och ha tråkigt <33 Men jag kan inte ha hög musik för min bror är hemma hade han inte varit det så hade jag nog dunkat musik tills det blir jobbigt med allt ljud. Nu ska jag gå ner och hämta tvätten sen ska jag dunka musik på låg nivå hehe <333 Bilden är på mig så ser jag ungefär ut nu fast jag har inte mössan på mig<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!