kuro

Lisa, Lojzan, Ebbzz, Cisha, Daniella, Nadja, Emmy, Sara, Maja, Erica.Å, Amanda.L mina fiskar och mina bröder<33

  Detta är en av dom underbara personerna som finns in mitt hjärta och för mig i värkligheten jag älskar er som vänner väldigt mycket Lisa, Lojzan, Ebbzz, Cisha, Maja, Amanda.L, Erica.Å, Emmy, Sara, Daniella, Nadja och mina fiskar så ledsen om jag har glömt någon men när jag kommer på det så skrivar jag in er som jag har missat om jag har missta någon. <33 Jag har tyärr inte bilder på alla så jag tog en på Lisa eftersom jag har en bild på henne :) 
PS. Ni ska bara veta hur mycket ni betyder för mig <3 Och jag vill lägga till mina bröder så här efter för jag och mina bröder är precis inte bästisar men jag älskar dom väldigt mycket <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!